اخبار روزفناوری

Sins of a Solar Empire II تاریخ انتشار رسمی را دریافت کرد

Sins of a Solar Empire II تاریخ انتشار رسمی را دریافت کرد

گناهان امپراتوری خورشیدی II دنباله‌ای است که مدت‌ها منتظرش بودیم Sins of a Solar Empire که توسط Ironclad Games توسعه یافته و توسط Stardock Entertainment منتشر شده است. از امروز، Sins of a Solar Empire II تاریخ انتشار رسمی دارد. برای کسانی که منتظر گیر کردن هستند، بازیکنان می‌توانند انتظار دیدن این بازی در فروشگاه Steam و Epic Games در تاریخ 15 آگوست منتشر شد.

با راه‌اندازی بازی Sins of a Solar Empire II، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که از 10 نفر پشتیبانی چند نفره، گروهی کاملاً جدید برای آشنایی و سایر ویژگی‌های جدید که می‌تواند به ایجاد چند نبرد حماسی در سراسر کهکشان کمک کند، ببینند.

این نسخه دارای امپراطوری های گسترده و آشنای جدید، نبردهای تاکتیکی اصلی ناوگان و موارد دیگر است. اگر بازیکنان اکنون بازی را در Steam لیست کنند، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، یادآوری دریافت خواهند کرد.

برای کسانی که علاقه مند به خرید بازی جدید هستند، نسخه پایه بازی با تخفیف ویژه در فروشگاه Steam و Epic Games با قیمت 39.99 دلار در دسترس خواهد بود. نسخه Premium برای مدت زمان محدودی با قیمت 79.99 دلار در دسترس خواهد بود. این شامل بازی پایه، اولین پاس محتوا برای بازی، و موسیقی متن دیجیتال خواهد بود.

Sins of a Solar Empire II به طور قابل توجهی ویژگی های بازی اول را گسترش داده است و محتوای بیشتری را به همراه خواهد داشت. ویژگی های زیر چیزی است که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند در بازی ببینند.

سه مسابقه قابل بازی وجود دارد: Advent، Vasari، و TEC. علاوه بر این، دو گروه فرعی دارای آیتم‌های منحصربه‌فرد، مکانیک و سیستم‌های امپراتوری هستند که به شما امکان می‌دهند به پیروزی کامل دست پیدا کنید.

سیاره‌هایی در مدار خواهند بود که می‌توانند نقشه را در طول بازی تغییر دهند، به این معنی که بازیکنان باید استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود را برای چالش‌های جدیدی که ممکن است ظاهر شوند، تغییر دهند.

شما می توانید هزاران کشتی را با گرافیک کاملاً جدید بسازید و فرمان دهید که در موتور کاملاً جدیدی ساخته شده اند که به طور خاص برای Sins of a Solar Empire II ساخته شده است.

مسابقه‌های جدید چند نفره ده نفره به بازیکنان امکان می‌دهد به طور یکپارچه به بازی‌ها بپیوندند و بازی‌ها را از سر بگیرند.

برای کسانی که از اصلاح Sins of a Solar Empire لذت می برند، یک مرورگر جدید مود درون بازی نصب آسان را امکان پذیر می کند و به بازیکنان امکان می دهد از محتوا و نقشه های تولید شده توسط کاربر استفاده کنند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد گناهان امپراتوری خورشیدی II هستید، حتماً وب سایت رسمی. تمام جزئیاتی را که باید بدانید، از جمله تایمر شمارش معکوس برای انتشار بازی را در خود دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا